Cargol treu banya

Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dimecres, 20 de juny del 2012

Ruta dels Molins, entera son 3 molins....

Hola Cargols, avui el noi i jo teniem que pujar fins el Puig d'Arques amb en Guillem i en Joan P., em feia gràcia perquè encara no hi he anat mai amb BTT, però un perquè no sap obrir llaunes de tonyina i l'altre perquè es guanya la vida fent de taxista, hem decidit fer la ruta entera dels Molins però ha sigut impossible (bé, això d'impossible per els Jordi's de la Colla no crec que ho sigui......) Hem arribat fins al 2n molí i hem reculat, és un corriol al mig de bosc i fins al 2n molí hem tingut que baixar 2 o 3 vegades de la bici pels arbres caiguts i pel mal camí; per fer-ho a peu (senderisme es diu ara.. jejeje) no hi ha problema crec jo. En fi si voleu un dia ho probem, al mapa en vermell és la ruta que fem nosaltres i en groc és l'entera, he marcat el punt fins on hem arribat avui... Salut!!!!

4 comentaris:

  1. veus Valenti sort que no e vingut que em tocaria anar de vòlit per ser a les dues a lloc.
    Per cert dissabte hi ha sortida ??

    ResponElimina
    Respostes
    1. però si a quarts de 12 ja érem a casa nooooi... tot i parant-nos a esmorzar!!! aquest dissabte no crec, vaja en Guillem té més punts que en Farruquito al carnet de conduir i jo marxo divendres de "finde", l'altre gent no ho sé què faran...

      Elimina
  2. Aquest Valenti ja no recorda el incident del pernil......

    El dissabte jo no puc pero si algu vol fer una sortida
    que la penji que segurament algu pot sortir.

    ResponElimina
  3. jo els dissabtes ho tinc dificil,com diu en valenti em tocar fer de taxista!!!i aquest dissabte i ha retvella al caliu de medinya amb la gran disco mv macedonia!!!!!!!
    ens veiem alla cargols!!!!!!!!

    ResponElimina

VĂ­deos de sortides amb bici