Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

diumenge, 2 de desembre del 2012

Dissabte 15, Rocacorba

Bona tarda cargols.
Reserveu-vos el dissabte 15 de desembre, que pugem a Rocacorba!!!

1. bones tardes!!!!!!!a veura si puc, ja aniré comentant!!!

1. que pasa que no m ha sortit el nom grrrrrrr!!!!!!!!
      joan poaté

2. vinga cargols que fa molt que no agafo la bici aquest mirare de venir `pero tingueu compassio de mi ehhh

3. AVUI 3 DE DESEMBRE ES SANT XEVI!!!
    FELICITATS!!!A TOTS ELS CARGOLS XEVIS...

4. Jo també vinc
    Fem el recorregut 3 o el 13?
    Jordix

1. això que n'hi hagin 2 de recorreguts ja em fa mala espina... jajajaaa i més avui que m'he cardat el 1r lletot de ma vida, a veure si puc venir al final, que tinc la mà botida, les costelles adolorides i el genoll a pendre pel cul.... quina hòstia!!! :(

2. Que ha passat Valentí? Explica'ns més detalls!

5. baixant de Penedes al carril bici pel costat esquerra, aquell que va a sortir al trencant d'anar a Salenys, com que ara hi tenia més confiaça no anava pas a poc a poc i a una curva hi havia un sorral, no el vaig poder esquivar a temps i s'em va clavar la roda del davant i s'em va girar el manillar, la bici va quedar quieta i jo vaig continuar fent un "vol rasant", vaig xocar amb el terra amb la mà dreta, que s'em va clavar a les costelles quan va arribar el cos a terra, i al cap res perquè va arribar-hi primer el casc, tot i això la galta va tocar terra però com que era sorra no m'hi va passar res, el genoll sí que va picar amb terra dur i el tinc cascadillo, suposo que va blincar el suport del pot del beure també, que és l'única cosa que li va passar a la bici... en fi, a fer repòs i bondat per estar a punt per Rocacorba... 973 mts he vist!!!! colloooonnssssss :((

6. bufff!!!!! ja podeu anar en forma, que jo la ultima vegada que vaig pujar em va agafar una mica desfondat i les vaig passar mes que putes,anims i fins la propera,ah i gracies per la felicitacio del sant

7. nois s'esta preparant un sopar pel dia 14 amb els que vam ser companys de feina a la INECSA,si us decidiu a venir confirmeu-lo si us plau per fer la reserva,estem diguent d'anar a La Llesca de Pedret

1. jo ja he avisat que aquest dia no hi aniré al sopar, sino l'endemà no seré ningú per fer el Rocacorba, dormint poc i "carregat"...

8. ValentĂ­, m'alegro molt que la bici no s'hagi fet mal !!! quina sort !!!

1. jo tambĂ© me n'alegro, que lo meu amb el temps es cura i la bici son €€€€..... que cabrons alguns hahahaaa ;-)

9. HOLA CARGOLS JO TAMBÉ INTANTARE VENIR A VERA COM HO MONTO EL DISSABTE,AMB EL BASQUET.

10. Cargols! Jo també vindré a aquesta sortida ;)
    M'ho vaig passar molt bé a l'altre que vàrem fer al bosc d'eucaliptus i espero que la de dissabte que ve sigui igual o millor ;D
    Fins dissabte! :D

11. 1a. baixa... avui ja no podia més amb el mal de costelles i per fi, després de 6 dies m'he decidit visitar al metge, tinc un esguinç a les costelles i tinc que estar com a mínim 7 dies de repòs absolut, prendre'm anti-inflamatoris i esperar, que m'ha dit que això va lent... ara, que l'esmorzar a Can Joan d'Adri no m'el perdo ehhh!!!
    Ja direu el lloc per quedar els de Cassà i la hora, que igualment tinc que carregar la bici del meu fill que sí que ve, i així calcularé la hora que arribareu al restaurant... heheheee
    Salut.

VĂ­deos de sortides amb bici