Cargol treu banya

Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

diumenge, 27 d’abril del 2014

SORTIDA DIUMENGE 11 DE MAIG RUTA DELS CASTELLS DE LA SEGARRA

Bones companys fa uns dies la meva dona, va escoltar a RAC 1  al programa de tot Ă©s possible,
una trucada d'un guia de rutes de btt, que buscava un grup de gent aficionada al mĂłn de la 
btt no professionals , per utilitzar la seva imatge en un trĂ­ptic.
Ell vol promocionar les rutes que fa per dedicar-s'hi professionalment , a canvi convidava a fer una ruta pels castells de la Segarra com a guia i a un esmorzar pel grup a canvi de cedir els drets d' imatge de les fotos que es farien durant la ruta, per fer servir com a publicitat.
Jo vaig trucar en Valenti i va enviar-li un e-mail explicant qui som , una foto de la sortida del Port de la Selva i convidant-lo a visitar el nostre bloc.
Ens va contestar que si, que nosaltres donĂ vem el perfil que buscava i que volia convidar-nos a una ruta pels castells de la Segarrra. Una consta d'uns 30 kms i podem veure 4 o 5 castells i l'altra de 20 km si volem veure 2 castells, personalment jo crec que els 30 sĂłn possibles i tambĂ© a convidar-nos a un esmorzar, a canvi un fotògraf ens  farĂ  fotos per ell fer publicitat.
Ens ha dit que estĂ  lligant i preparant la sortida que es posarĂ  amb contacte amb nosaltres per coordinar el dia i saber qui pot venir i si la data ens va bĂ©.
Jo personalment trobo que és una oportunitat atractiva, també espero i desitjo que s'apunti el
màxim de gent, es una oportunitat més per continuar endavant el nostre grup de companys que
un dia vĂ rem decidir ser Els Cargols de les Gavarres.

Quant tinguem data ja la penjarem al bloc..............

Aprofito aquesta entrada per reivindicar la queixa del company Xevi..............
aquest bloc estĂ  una mica abandonat, jo voldria que entra tots i jo el primer,
ajudéssim a tornar a donar més vida en aquest lloc, fotos , sortides, histories, rutes,
ja sé que és més còmode el watt sap, però si tenim un moment escrivim, comentem
i donem vida en aquest petit però important espai que Ă©s el nostre................







15 comentaris:

  1. Esperem que la data ens vagi be a molts cargols!

    ResponElimina
  2. Sera una experiencia ,que no ens podem perdre,quedara molt bé les fotos amb el nostra maillot...
    Joanit-1

    ResponElimina
  3. Si el dia que proposi en Gepi del Catllaràs no tinc res, no en dubteu que vindré, serà una experiència nova i segurament inoblidable ;-)

    ResponElimina
  4. Si puc venir,serà una experiència molt maca, potser el meu germà també vindrà.

    ResponElimina
  5. Jo també m'apunto si no tinc res a fer ;)

    ResponElimina
  6. Tot i ser un mal dia vinc si tinc qui em porti la bici ja comparteixo despeses de transport

    ResponElimina
  7. Jo també vinc, i també tinc problemes per la bici però ja en parlarem...

    ResponElimina
  8. Jo vindré si el dia abans no suspeneu el Sau-Susqueda i així us agafo una mica cansats i us puc seguir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No el suspendrem si tu ens confirmes que vens a les dues sortides!!! hehheeeeeee

      Elimina
  9. Jo tb vinc pero tb tinc els problemes de la bici :p xD a veure si tenim sort i ho podem arreglar ;)

    ResponElimina
  10. Si es diumenge jo també vinc i el meu jove ja amb dirà algu ok.

    ResponElimina
  11. Serem colla, jo també vinc
    Joanit-1

    ResponElimina
  12. Al final el meu germĂ  no pot venir, jo sĂ­ que vindre

    ResponElimina
  13. Confirmat... jo també vinc!!! Guillem suposo que aquesta setmana quedarem per fer una reunió i planificar-ho tot oi???

    ResponElimina

VĂ­deos de sortides amb bici