Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dijous, 3 de juliol del 2014

Sortida a "Sant Feliu"

Tal i com es va dir, dissabte passat, 3 Massachs i un Mestres varen anar a fer ruta fins a "Sant Feliu", fent una mica més de volta del normal...

Sortint des del parc de l'estació, anem cap a el Parc Art, on ens desviem a l'esquerra per fer algunes trialeres per la zona de la pedra de les 30 creus, on més avall, quan ens pensàvem tots que ja la podríem fer sense posar peu a terra, hem de baixar per culpa d'un arbre caigut a mig del camí.

A partir d'aquí, passem per els pomers i el pas de les roques per començar a fer pujada, ja que com que Sant Feliu no té gaire desnivell, s'ha d'aprofitar tota pujada que es veu...! De tal manera que el cargol Àngel ja comença a notar els efectes de la calor, deshidratació i poc entrenament, per sort però al cap de poc fem una petita parada a dalt a Sant Mateu de Montnegre per recuperar forces.

MĂ©s endavant, al creuament de Montnegre, ens trobem el cargol JoanP, que anava amb una altra colla a peu fins a Monells (traidooooooor!!!!) XD. Un cop feta la parada per parlar-hi i demanar una mica d'aigua, enfilem camĂ­ de nou cap a "Sant Feliu" passant abans per les trialeres que van a parar al Montigalar, on l'Ă€ngel es va separar una estona del grup per falta de forces i els va esperar a baix, i d'altres com en Josep van estar maleint durant tot el camĂ­ a en JordiM per les esgarrapades que s'havia endut.

Un cop junts, varem baixar per un corriol llarg que ens deixa a la vall del Celrè, el qual varem estar vorejant tota l'estona fins arribar a la gorga. Un cop passada, fem el corriol que passa per sota la línia d'alta tensió i finalment arribem al carril bici, on sembla que allà ja enfilem per fi el camí cap a Sant Feliu. Arribats a Cassà, però, deixem la sortida fins a la platja per un altre dia, perquè de la suor ja semblava ben bé que ens haguéssim banyat.