Cargol treu banya

Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dilluns, 9 de març del 2015

Sortides cap de setmana 14/15 i Olot

Ja teniu penjades les enquestes per el pròxim cap de setmana. Aneu comentant aquí a comentaris què heu seleccionat per saber qui som a les sortides que es faran.

També teniu una enquesta per veure quin cap de setmana es fa la sortida a Olot, ja que potser la del 21/22 ens queda molt a prop per organitzar-la però la del 28/29 coincideix amb el primer cap de setmana de setmana santa. Si voleu, també comenteu aquí quan us va millor a part de seleccionar-ho a enquestes per tal de que es pugui visualitzar més fàcilment quan ens va millor a tots.

Salut i pedals!

3 comentaris:

  1. Jo aquest cap de setmana puc el dissabte per muntanya. Recordeu però que es prioritza el pla si hi ha algú que no es veu en cor de fer muntanya.

    Respecte Olot, puc tots dos caps de setmana si és anada i tornada el mateix dia que es va parlar de anar dissabte i tornar diumenge, tot i que crec que aquesta opció quedarà descartada, tot i això, en podem parlar a veure què va millor a la gent.

    ResponElimina
  2. Jo no puc comentar fins saber el meu horari de treball....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah i per cet, aquest cap de setmana no puc, ja he votat, m'en vaig de "finde" ;-)

      Elimina

VĂ­deos de sortides amb bici