Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dimarts, 26 de gener del 2016

Sortida dimarts 26 - Fins a Sant Baldiri

Avui dimarts, un parell de Cargols, hem improvisat una sortida amb bicicleta entre setmana ja que teniem el matĂ­ lliure.

Sortint des de Cassà direcció Penedes, hem agafat i hem fet una petita parada a la resclosa de la riera Verneda, per veure els efectes de la poca pluja que està caient aquests últims mesos. Gairebé buida del tot! A veure si plou una mica i es torna a omplir! Això sí, si pot ser entre setmana que sinó ens quedem el cap de setmana tancats a casa sense poder anar a fer rutes...!

A partir d'aquĂ­, xino-xano fins arribar a Penedes i un cop allĂ , agafem un petit caminet per la sureda den Bareia fins a arribar al Carril Bici a l'altura de la costa d'Alou, el qual deixem al cap de res direcciĂł la Ruta dels Molins del Ridaura.

Aquesta ruta, però, l'hem seguit poca estona, ja que en un dels trencants hem agafat i hem començat a pujar per La Sella, on finalment arribem a l'asfalt que ens deixa a l'abocador de Solius. Un cop allà, agafem i fem el camí des de "la cadena fins la cadena", el qual rodeja els Puigs de la Matxacuca, el Montclar i finalment arriba fins a Sant Baldiri.

I per fi, després de tant pujar, toca una estona divertida de baixada! Agafant des del Coll dels Ceps, comencem a baixar per la pista, la qual hi ha algun de nosaltres que sempre se'n recordarà d'un fet que va passar fa temps, oi? (OH MY GOD!!!) Per sort, hem arribat els dos sans i estalvis fins a baix de tot, on agafem i passant per Solius tornem al Carril Bici, on tornant a agafar la sureda den Bareia però per un altre caminet, passem per la Bruguera, on finalment, arribem a Cassà passant per sota el pont del Verneda.

Salut i pedals Cargols! Ens veiem a la pròxima!