Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dijous, 22 d’octubre del 2015

Dissabte 17, volta per el massĂ­s de Cadiretes

Dissabte passat, un parell de Cargols varem anar a fer una volta per el massĂ­s de Cadiretes.

Sortint de bon matí, agafant el carril bici, arribem fins a Llagostera i anem direcció el Pla de Sant Llorenç, on agafem algun corriol que finalment ens porta a vorejar el camí de la Ruta dels Molins.

AquĂ­ Ă©s on comencem a pujar. Prenem direcciĂł l'abocador passant per el Puig den Moner i seguidament, fem el tram de "cadena a cadena" que va del Puig de la Matxacuca fins a Sant Baldiri, passant per sota del Montclar.

Seguidament, en un intent fracassat d'anar fins a Pedralta, ens endinsem per uns camins on hem de portar la bicicleta a coll, el GR-92, però tot i això, amb unes bones vistes dels voltants i de la costa de Sant Feliu.

Finalment, arribem després d'uns corriols força divertits a la civilització, a tocar de l'estació de busos de Sant Feliu, on prenem camí cap a casa de nou passant per el Mas Trempat, el Club de Golf Costa Brava i finalment enganxem el carril bici a l'altura del Càmping Ridaura.