Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 18 de maig del 2013

Ruta 18.05: Cassà - La Gavarra - Puig d'Arques - arboç de Can Genoer - prats d'Els Metges - les 2 rieres - "tobogans de can Cassà" - Cassà

Hola gent, avui al final 4 cargols hem sortit direcció arboç de Can Genoer, desafiant al mal temps; això sí, tots portàvem a la motxilla el "xubasquero"... no fos cas!!!
Enfilant pel Mas Bassets i passant pel nostre estimat "Dragon Khan" (en Joanit-1 i jo posant el peu a terra, com sempre a la 2a. pujada però avui per culpa de l'Àngel que ens ha fet caure a tots 2 ehh... hahahahaa) hem pujat direcció Puig d'Arques.
Però com que en Joanit-1 no havia fet mai el cim més alt de Les Gavarres, ens hem desviat una mica per fer el cim de La Gavarra, 537 mts...

Amb il.lusió!!!

Agafant la trialera direcció Puig d'Arques...

Passant pel Puig d'Arques i pel costat del radar, que no ens ha confirmat si acabaria ploguent o no... hehehheeee, hem començat a baixar, amb parada obligatòria ja que l'Àngel ha perdut l'aire de la roda en pocs segons... aquests salts de baixada tenen això!!!

El cel es posava tonto i començaven a caure 4 gotes... maaal rotlloooo!!!

Un cop superat l'imprevist ens hem parat un momentet a la font

I després per fi, hem arribat a un dels arbres monumentals de Les Gavarres, l'arboç de Can Genoer, que per qui no ho sàpiga, hi va caure un llamp que el va buidar per dins, però tot i això ha sobreviscut i continua florint i ben viu!!!

Recuperant forces... i "Sant Tornem-hi"!!! (el Sant més fill de puta de tots...)

Després d'una intensa baixada i una pujada que val més no recordar-la, ens hem fixat on havíem estat feia una horeta i mitja més o menys... al fons La Gavarra i el Puig d'Arques.

Hem tirat 4 fotos més i vinga que fa pujada cap als prats d'Els Metges...

Un cop a dalt els prats, hem baixat per Can Castelló de baix, direcció el corriol de les 2 rieres, i com que no en teniem prou, en JordiX ens ha fet passar pels "tobogans de Can Cassà", batejats així pel company JordiM i cap a casa que és tard.

Molt bona sortida companys i fins la propera, abans però hem de penjar la foto graciosa i com que no ha pogut venir el nostre President per motius personals i no l'hem pogut enganxar pixant, aquí teniu la foto a la font dels collons, ai no, perdó!!!... la font de Can Genoer!!! Aquesta va per tu Guillem i per la teva mare, força a tots i que es recuperi aviat!!!

Salut Cargols!!!

Vídeos de sortides amb bici