Cargol treu banya

Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dilluns, 30 de desembre del 2013

30 de Desembre Els Àngels Innocents

Deixant de banda motius religiosos, es diu que el dia dels innocents amb carĂ cter festiu te el seu origen fa molts anys, quan en l’època mĂ©s dura de l’any a nivell climatològic i coincidint en un perĂ­ode de poca activitat als camps, la gent necessitava divertir-se i relacionar-se amb els seus veĂŻns . AixĂ­ en ple hivern, s’organitzaven jornades de festa i disbauxa. A partir d’aquĂ­ el 28 de desembre es converteix en el dia mĂ©s habitual en fer bromes als nostres coneguts. Jo confiat en que aquest dia ja havia passat i coneixent els recorregut que avui s’anunciava m’he atrevit a acompanyar a en Jordi M.,l’Ă€ngel i en Joan P. fins els Ă€ngels. Error !!! avui Ă©s el dia dels Ă ngels innocents i jo no ho sabia. De totes maneres com que el que es fa a la muntanya es queda a la muntanya no us ho puc pas explicar. Hem començat el dia amb un paisatge glaçat i un fred de collons. No us puc pas explicar que quan hem arribat al encreuament dels quatre camins i com que jo anava ja una mica justet de forces hem decidit agafar unes trialeres i anar a esmorzar a Quart. Hi havia el perill de que als Ă€ngels tinguessin tancat i tots sabĂ­em el que ens quedava. Cap a baix faltava gent i em gaudit de valent. No us puc pas dir, que quan hem arribat a baix de tot allò no portava enlloc i em hagut de fer el mateix camĂ­ de tornada, en Jordi en bici, en Joan i l’Ă€ngel força bĂ© i jo a peu. Hem tornat a fer el cim i aquest cop si sabĂ­em el camĂ­ a seguir. Unes roderes de moto ens ho posaven ben clar. Quina passada de baixada...pedres, sorra perill i adrenalina...a tope. Tampoc us puc dir que quan hem arribat a baix estĂ vem mĂ©s perduts que abans. GPS, paciència i com diu la Mairena, “val mĂ©s agafar-s’ho amb bon humor que tenir al cul un tumor.” No us dirĂ© pas que la tornada ha estat molt dura, ni dirĂ© mai que en Jordi i tot ha pujat a peu. Hem tornat a arribar a dalt i sorpresa!!! DesprĂ©s d’una hora fen tombs eren novament al encreuament de quatre camins. Els nens han aprofitat per jugar en les basses. Hem agafat un camĂ­ conegut i tornem a baixar a tot drap fins a Quart. A Can Ginesta ens hem aturat a fer un bon esmorzar. Hem menjat, hem begut i em rigut una estona. Al arribar a CassĂ  ens hem fotografiat en el mural.























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VĂ­deos de sortides amb bici