Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dilluns, 9 de març del 2015

Dissabte 7 de març: Sortida a Monells

Dissabte passat, 6 cargols van emprendre l'aventura d'anar fins a Monells amb la finalitat d'esmorzar porquet.

5 de nosaltres, varem quedar a CassĂ  i tot xino-xano, fem una mica de corriol passant per el tram de les 30 creus. Un cop passat el corriol, passem per el BugantĂł i un cop arribats al cementiri de Llambilles, comencem a pujar per tal de trobar-nos amb el cargol que ens faltava, en Xevi, a mitja pujada.

Un cop trobats tots, prenem camí cap a Montnegre, el punt més alt de la ruta. Aquí, anem seguint la carretera fins a arribar a un dels trencants del Montigalar on, sense agafar i pujar al cim, continuem per el camí fins a arribar a una pendent MOLT PRONUNCIADA que ens deixarà amb els frens roents al pont de Madremanya.

Abans de continuar el camĂ­, ens desviem per un caminet on ens porta a la font picant de Madremanya.

Reprenem el camĂ­ i al cap d'una mica d'anar-hi fent i amb ganes de provar el porquet per esmorzar, per fi arribem a Monells!

Per mala sort, ens trobem que no hi ha porquet... Però la gana no ens la treu ningú!

I un cop amb l'estomac ple, per no forçar la màquina, per tornar a pujar de nou agafem pista d'asfalt (direcció Santa Pellaia) i a mig camí ens desviem cap a Montnegre de nou, on, com que a partir de llavors comença a baixar, alguns es dedicaven a fer "curses" a veure qui arribava primer a baix. Per sort, ningú va patir cap accident al baixar tot i la marca de rodes en un gir que alguns ens vam pensar que era algun dels nostres companys que s'havia fotut daltabaix del camí.

Esperem que la pròxima sortida a Monells, a veure si amb sort, podem provar el porquet, ja que n'hi ha alguns que hi hem anat varis cops i encara no l'hem pogut tastar...!

Salut i pedals!

Track des de CassĂ :

Track des de Girona:

1. Sort que no vaig venir, sense porquet i sense dormir hagués sigut massa fort!!! :( Ara, que la pedalada no me l'hagués tret ningú!!! ;-) Salut i pedals!!!

VĂ­deos de sortides amb bici