Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dilluns, 8 de febrer del 2016

Sortida fins a Monells

El passat divendres, dos Cargols varem agafar les bicicletes per planejar una ruta que ens portés cap a Monells, a petició de la colla de Massanes-Hostalric, els quals vindran a final de mes i volen que els portem cap allà a fer ruta.

Sortint de bon matĂ­, anem a buscar algun que altre corriol... comencem passant per les 30 creus, continuem per la zona del Pla de la Casanova, on llavors no hi ha res de pla i arribats a la pista que porta fins a Montnegre anem a buscar uns altres corriols agafant abans un tallet d'asfalt, per la zona del Mas Montalt, on sortits d'allĂ  agafem les trialeres del Montigalar i sortint d'allĂ  la gran baixada que porta fins la font de Madremanya. Un cop arribats allĂ , tot pla fins a acabar d'arribar a Monells!

I a partir d'aquí, tocava anar una mica a l'aventura per tornar cap a Cassà. El planning, era buscar un camí que portés fins als Metges... i el varem trobar! Això sí... mullant-nos els peus uns quants cops en el Daró i pujar i pujar i pujar altre cop...!

A partir d'aquí, prenem camí cap a Cassà passant abans però per Can Castelló de baix, un petit caminet per el Coll de Llumeneres, els Aqüeductes de Can Vilallonga i un cop arribats allà, prenem camí de nou cap a Cassà.

Ruta molt divertida en tots els sentits, en la qual quan la tornem a fer a final de mes, amb un molt bon esmorzar que ens hi esperarĂ !

Salut i pedals Cargols! Ens hi veiem aviat!