Cargol treu banya

Total de visualitzacions de pĂ gina:

dilluns, 23 de febrer del 2015

Sortida dilluns 23: Calonge CassĂ  per la Vall dels Molins

Dilluns al matí, el cargolet Àngel ha anat a l'aventura de nous camins des de Calonge per tal d'arribar a Cassà.

Tenia vist que hi havia rètols de un camí anomenat "la vall dels molins" a Calonge mateix i com no, ha anat a explorar.

Aquesta vall passa per corriols molt divertits, amb l'única cosa que hi han varis trams que s'ha de baixar de la bicicleta per alguna pujada puntual o per saltar alguna paret baixa. Tot i això, els trams ciclables valen molt la pena. A part del camí, també en són maques les vistes que et vas trobant.

Un cop feta la vall dels molins, s'ha de fer un petit tram per la carretera de Romanyà i més endavant, girar cap a la dreta per un camí que senyalitza com a destí el coll den Llach i els camps de Can Bota que, per a arribar-hi, s'arriba al bosquet de bambú. Passat el bosquet, ens trobem amb pujades força dures que finalment ens porten al Coll de Can Llach.

Un cop allĂ , s'agafa direcciĂł els camps de Can bota agafant un desviament a l'esquerra, el qual porta a la font dels Arbres. Des d'allĂ  es segueix el camĂ­ fins a tornar a trobar el que hem deixat anteriorment.

Finalment, en terreny ja conegut, es fa la ruta un pèl més divertida passant per el corriol de les abelles, el corriol que ens porta des de passat can Vilallonga Petit a can Mercader, el tobogan de la pedrera i finalment, per el dels bombers par tal d'arribar a Cassà.

Ruta molt recomanable, la qual ja se'n té ganes de fer-la al revés (sortint des de Cassà)

Salut i pedals!

1. Aquest secretari si que va per feina. Com ha millorat la junta directiva....

VĂ­deos de sortides amb bici